FAQ - Nejčastější otázky
-
Neprošla platba kartou. Co mám dělat?
V případě, že neprojde online platba kartou, zákazníkům zasíláme údaje na e-mail pro novou platbu online, nebo platbu bankovním převodem. Objednávku tak můžete uhradit tímto způsobem, nebo lze ještě změnit platbu na dobírku zpoplatněné 39,- Kč
-
Zvolil jsem špatnou platební metodu. Je možné objednávku změnit a zaplatit ji jiným způsobem?
Samozřejmě! Poprosíme o kontaktování našeho zákaznického servisu a platební metodu Vám upravíme.
-
Můžu změnit objednávku po jejím odeslání?
Po předání objednávky do rukou přepravce, již bohužel není v našich silách objednávku jakkoliv měnit.
- Jak můžu produkt reklamovat?
Poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete na stránce "Vrácení zboží a reklamace"
Produkt nám poté zašlete dle pokynů v online formuláři, případně s vyplněným tištěným formulářem. - Na jakou adresu Vám můžu balíček zaslat?
Kaltona s.r.o., Boženy Němcové 652, Nový Bor 473 01 - Můžu vrátit/vyměnit část objednávky?
Určitě ano. Do 14 kalendářních dnů můžete zboží vrátit. - Jak mám zásilku pro vrácení zabalit?
Poprosíme o pečlivé zabalení, aby při přepravě nedošlo k poškození balíčku. Nejjednodušší je využití původních obalů, pouze se snažte oddělat, nebo skrýt původní čárové kódy, které mohou dopravce při doručování zmást. - Můžu vrátit použité zboží?
Bohužel vrácení použitého zboží možné není. - Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácení?
Nejpozději do 14 dnů od doručení produktu vracíme peníze na účet. - Jak je to s poštovným při vrácení produktů?
Náklady na vrácení, nebo na výměnu si hradí zákazníci sami u vybrané dopravní společnosti. - Má zásilka nedorazila v pořádku. Jak postupovat?
Při převzetí balíčku je nejlepší pořádně zkontrolovat jakékoliv známky poškození. Pokud náhodou bude balík v nepořádku, ihned informujte kurýra a zapište to do protokolu o škodě. Jestli se dozvíte o vadě až po rozbalení, kontaktujte nás do tří dnů na email: info@kaltona.cz
Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Kontaktujte náš zákaznický servis na