Naše e-shopy:

Nákup / Reklamace

Sekce: Jak nakupovat - Jak reklamovat - Reklamace


Vítáme Vás v našem internetovém obchodě www.YourShop.cz. Nakupování u nás je velmi snadné a přehledné. Samotný obchod je přizpůsoben nejvyšším požadavkům orientace v námi nabízených produktech pomocí několika typů filtrací zboží dle jednotlivých kategorií(dámské, pánské, značka, atd.). Zároveň je kladen důraz na co nejlepší možnou grafiku s plnou koordinací pro různé typy prohlížečů(Internet Explorer, Mozilla, Opera). Dalším prvkem pro usnadnění orientace a hledání produktu pomocí klíčových slov je jednoduché fulltextové vyhledávání, kde stačí zadat Vámi hledané slovo(potvrzení "Hledej"). Po zadání se Vámi požadovaná fráze vyhledá. V případě, že chcete hledat pouze v některých odděleních, využijete jednotlivých typů filtrací zboží, jež jsou rozmístěny v horní části dle jednotlivých atributů.

Při nákupu na našem internetovém obchodě www.YourShop.cz není nutná registrace předem, ale až v samotném průběhu Vámi vytvořené objednávky (viz níže). Samotná registrace slouží jakožto určitá ochrana mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitel). Zároveň je tím usnadněna komunikace mezi naší stranou a Vámi. Po vytvoření registrace a samotné objednávky lze po přihlášení do sekce "Můj účet" jednoduše prohlížet, v jakém stavu vyřizování jsou Vaše objednávky a reklamace. Zde si můžete také změnit veškeré Vámi uvedené kontaktní údaje. Veškeré aktivity spojené s nákupem jsou směřovány přes nákupní košík, objednávka obsahuje několik kroků (viz níže).

Všechny námi uváděné ceny jsou včetně DPH.

Internetový obchod top1clothing.com je aktualizován několikrát do měsíce. V jednotlivých kategoriích Vás pravidelně informujeme o výhodných nabídkách nebo akcích. V případě zájmu o automatické zasílání novinek se prosím zaregistrujte v pravé části v sekci "Chci zasílat novinky".

Ne veškeré nabízené zboží je skladem. U neskladového zboží se automaticky prodlužují dodací lhůty až o 15 pracovních dní či až o 30 kalendářních dní dle jednotlivé nabídky vybraných značek(veškeré informace o dostupnostech produktů jsou k dispozici přímo v detailu produktů). Kompletní nabídka skladového i neskladového zboží platí pouze a jen do vyprodání aktuálních zásob!!

 

Postup - jak nakupovat

  1. Po otevření hlavního menu našich webových stránek, můžete využít různých filtrů pro pohodlnější a rychlejší vyhledání konkrétního zboží.

    vyhledavani filter 1
    vyhledavani filter 2
  2. Zvolte požadovanou velikost(dle tabulek a piktogramů) a počet kusů.

    velikosti a piktogramy
  3. Vložte zboží s Vaší velikostí (písmena označují míry dle piktogramu) do košíku tlačítkem "koupit" či kliknutím na basket.

  4. Pokračovat v nákupu je možné kliknutím na libovolnou značku nebo na tlačítko "Pokračovat v nákupu". Do Vašeho nákupního košíku se můžete kdykoliv vrátit kliknutím na " Váš košík ", kde vidíte jak počet položek, tak i celkovou sumu za zboží.

  5. Jakmile máte v košíku zboží, které chcete objednat, můžete Vaši objednávku odeslat. Po kliknutí na tlačítko v košíku "Poslat objednávku" vyplňte potřebné údaje pro správné doručení (nezapomeňte uvést správné číslo Vašeho mobilního telefonu).

    kontaktni udaje

    Dále zvolte způsob platby (3 možnosti):

    • Bankovním převodem (bezprostředně po dokončení objednávky)
      Při volbě platby bankovním převodem platbu prosím provádějte až po ukončení objednávky, kdy Vám budou doručeny veškeré potřebné údaje pro úspěšně dokončení a zaplacení objednávky. K jednoznačné identifikaci Vaší platby uveďte prosím variabilní symbol, který Vám bude doručen v potvrzovacím e-mailu po dokončení objednávky. Zboží bude odesláno po přijetí výše finanční částky na náš účet. Upozorňujeme Vás, že již od zahájení provozu jsou k dispozici dva účty (CZ a SK). Při registraci českého zákazníka a určení země původu je automaticky ve všech fakturačních údajích odesílán český účet. Stejně tomu tak je i co se týče zahraničních transakcí, kdy po určení země původu slovenského zákazníka bude do budoucna i jemu chodit správný kontaktní účet pro danou zemi. Chceme tímto krokem usnadnit problematiku vysokých mezibankovních poplatků při transakcích mezi členskými státy EU.

    • Při převzetí zásilky (při doručení v hotovosti)
      Zboží Vám bude zasláno do 24hodin po vytvoření a následném potvrzení objednávky (autorizačním SMS kódem). V tomto případě zaplatíte zásilku při převzetí od kurýrní služby (PPL) v HOTOVOSTI.

    • Osobní odběr (při odběru v hotovosti)
      Určený především pro zákazníky z Brna a blízkého okolí (zákazník využívající služby "osobní odběr" bude předem telefonicky zkontaktován pracovníkem Top1Clothing.com, s kterým se konkrétně domluví na způsobu osobního odběru v rámci města Brna a blízkého okolí - platba v hotovosti. Osobní odběr lze uskutečnit na jakémkoliv předem smluveném místě v rámci města Brna - rozvoz zajišťuje e-shop).

       

  6. K dokončení objednávky je nutné zadat autorizační SMS kód (rozlišujte prosím velká a malá písmena), který Vám bude doručen na mobilní telefonní číslo, jež bylo zadáno v předchozím kroku. Na zadání kódu máte pouze 3 platné pokusy, poté se objednávka stává automaticky neplatnou. V případě trvajícího zájmu o dané zboží je nutné učinit objednávku opakovaně.

  7. Po zadání SMS kódu dokončete objednávku. Sledování objednávky můžete po přihlášení do sekce "Můj účet"

     

Přejeme vám příjemný nákup a věříme, že se k nám budete rádi vracet.

 

 

Jak reklamovat

  1. Reklamace při nákupu zboží

    • Přihlásit se do sekce " Můj účet ".

      reklamace prihlaseni
    • V sekci " Objednávky " vyberte objednávku, v které je Vámi požadované zboží na reklamaci.

      reklamace objednavka
    • Po otevření detailu Vámi vybrané objednávky lze jednoduše označit produkt, jež chcete reklamovat.

      reklamace objednavka 2
    • Nyní již stačí pouze a jen vyplnit datum převzetí Vámi reklamovaného zboží, uvést typ reklamace, důvod/popis závady a v neposlední řadě požadovaný způsob řešení.

    • Jakož to poslední krok reklamace stačí již označit "Zahájit reklamaci". Tímto krokem je reklamační procedura uzavřena a nyní budeme netrpělivě očekávat Vámi reklamované zboží, a to na kontaktní adrese pro zpětně zásilky (viz " Kontakt ").

    • Průběh reklamace můžete sledovat po přihlášení do " Můj účet " sekce " Reklamace ".


      Pro neregistrované zákazníky je nutno před samotným odesláním zásilky na kontaktní adresu určenou pro zpětné zásilky viz http://www.top1clothing.com/kontakt řádně vytisknout a vyplnit reklamační protokol, který je dostupný ke stažení a vytisknutí viz níže.

       

      Reklamační protokol v PDF ke stažení. (<=zde klikněte na text)

     

     

 

Reklamace

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy ( bez udání důvodu )

Storno objednávky ze strany kupujícího v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000, má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od fyzického převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • Zboží nesmí být použito.

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno či jiným způsobem znehodnoceno.

  • Společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originální daňový doklad(fakturaci), jež byl naší společností odeslán po vyexpedování objednávky na Vámi uvedený e-mail a zároveň byl součástí Vámi obdržené zásilky.

  • Přepravné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno(při ztrátě zboží a nepojištění zásilky zodpovídá za vzniklou událost pouze a jen odesílatel, tj. spotřebitel, který činí právo na uplatnění reklamace).

  • Zboží nesmí být v žádném případě zasláno na dobírku, zásilka toho typu nemůže být z naší strany přijata!! Doporučujeme zasílat zpětné zásilky doporučeně na korespondenční adresu(viz "Kontakt").

  • Tato reklamace se vztahuje i pro možnou výměnu zboží(viz "Jak reklamovat").

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy ( projevení vady výrobku )

Storno objednávky ze strany kupujícího v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000, má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od fyzického převzetí zboží. Prodávající a kupující se tímto dohodli, že práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebudou-li uplatněny do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • Zboží nesmí být v žádném případě znehodnoceno či poškozeno, pouze a jen při výskytu samotné výrobní vady během běžného používání daného výrobku.

  • Společně s vráceným zbožím je třeba zaslat daňový doklad(fakturace), jež byl naší společností odeslán po vyexpedování objednávky na Vámi uvedený email a zároveň byl součástí Vámi obdržené zásilky.

  • Přepravné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno(při ztrátě zboží a nepojištění zásilky zodpovídá za vzniklou událost pouze a jen odesílatel, tj. spotřebitel, který činí právo na uplatnění reklamace).

  • Zboží nesmí být zasláno na dobírku, zásilka toho typu nemůže být z naší strany přijata!! Doporučujeme zasílat zpětné zásilky doporučeně na korespondenční adresu(viz "Kontakt"). A to z důvodu dodržení reklamační procedury, kdy dochází k přezkoumání samotného práva kupujícího na odstoupení od smlouvy v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu (bez dopravy) zašleme převodem na Váš bankovní účet či složenkou, a to nejpozději do 3 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě uznané reklamace (projevení vady výrobku) je naší stranou hrazena celá částka včetně manipulačního poplatku, který vznikl zasláním daného výrobku kupujícímu(spotřebiteli). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.

Zároveň zde prohlašuji, že jsem plně seznámen(a) s obchodními a reklamačními podmínkami internetového obchodu www.YourShop.cz, a že reklamuji zboží, které bylo zakoupeno v tomto internetovém obchodě. Souhlasím, že v případě neuznané reklamace je provozovatel obchodu oprávněn požadovat úhradu expedičních nákladů při požadavku na zaslání zboží zpět. Zároveň si jsem plně vědom(a) právních důsledků, kterým se vystavuji podvodnou reklamací.


copyright © 2010 - YourShop.cz

Můj účet registrace

Navštivte nás

Důležitá informace

!!!AKCE!!!

Při nákupu nad 999 Kč je doprava kurýrem až k Vám domů ZDARMA!!!

Informace