Naše e-shopy:

FAQ

Je Vámi nabízené zboží originální?

Klademe velký důraz na kvalitu a původ zboží. Zboží nakupujeme pouze od renomovaných dodavatelů, kteří mají smluvní ujednání přímo s konkrétními výrobci a je tedy garantován původ a pravost dané značky. Na vyžádání je možné zajistit certifikaci o pravosti zboží. Námi prodávané výrobky jsou konzultovány i přes tuzemské odborné úřady, znalce v oboru značkových textilií či přímo s výhradními dovozci daných značek.


Je možná výměna zakoupeného zboží?

Pokud Vám u zakoupeného zboží nevyhovuje velikost, je možné dané zboží vyměnit za jinou velikost. V případě, že zboží již v dané velikosti není skladem, je možné vyměnit Vámi reklamované zboží i za jiný druh zboží ve vyšší cenové relaci. Případný rozdíl ceny zboží je řešen doplatkem z Vaší strany.


Je možné doručit objednané zboží i na Slovensko?

Ano, samozřejmě, na Slovensko doručíme jakoukoli objednávku.


Jak zjistím, že moje objednávka byla úspěšně přijata?

Po vytvoření objednávky, vyplnění všech potřebných kontaktních údajů a odeslání objednávky, je automaticky na Vámi uvedený e-mail zasláno potvrzení Vaší objednávky. V případě, že tento výpis neobdržíte v krátkém časovém intervalu po úspěšném dokončení objednávky či se rozhodnete pro okamžitou změnu v objednávce, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle: +420 773 334 335. V případě uplatnění změn v odeslané objednávce nelze řešit tento problém jinak než telefonicky a v případě pozdního oznámení změn v dané objednávce nese kupující plnou odpovědnost za vzniklou chybu. 


Může mi být zásilka doručena do práce či na jinou doručovací adresu?

Samozřejmě, expresní kurýrní služba PPL Vám balíček doručí do Vašeho zaměstnání či na jinou doručovací adresu, kterou si sami zvolíte v průběhu objednávky. Vámi uvedená kontaktní adresa se nemusí v žádném případě shodovat s doručovací adresou. V případě, že se v nejbližších 24 hodinách nebudete nacházet na Vámi uvedené doručovací adrese, zavolejte nám či do objednávky prosím uveďte poznámku, zda zásilku na kontaktním místě může převzít i někdo za Vás. Podmínkou je pouze zaplacení plné částky za Vámi objednanou zásilku.


Jaké jsou možnosti platby za zboží?

V současné době umožňujeme tyto druhy platby:
Platba při převzetí zásilky od dopravce - kurýrní služby PPL (dobírka)
Platba předem převodem na účet před dodáním zásilky dopravcem - kurýrní službou PPL
Platba při osobním předání zboží na našem odběrním místě. Podrobnosti
zde.


Mohu změnit svoji objednávku?

Změnu objednávky učiňte pokud možno co nejdříve a to pouze telefonicky na čísle: +420 773 334 335. Změna objednávky není již možná, pokud Vám byl zaslán informační e-mail o předání zásilky do rukou PPL.


Jak mám pečovat o zakoupené oblečení?

 Pokyny pro péči o zakoupené oblečení najdete na stránce Péče o oděvy, tedy zde.

V případě jakýchkoliv jiných dotazů nás prosím kontaktujte na emailové adrese: info@yourshop.cz, Vaše dotazy v co nejkratší době rádi zodpovíme.
 


copyright © 2010 - YourShop.cz

Můj účet registrace

Navštivte nás

Důležitá informace

!!!AKCE!!!

Při nákupu nad 999 Kč je doprava kurýrem až k Vám domů ZDARMA!!!

Informace